☎️ زمان پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه - ۹ صبح تا ۷ عصر.

دکتر مهدی احمدی | فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران

دکتر مهدی احمدی هستم فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران، عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک و نفر برتر بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک ایران. اگه قصد دارید به زودی عمل زیبایی داشته باشید پیشنهاد میکنم قبل از هر کاری از مشاوره رایگان ما بهره‌مند بشید. منتظرتون هستیم.

آشنایی با دکتر مهدی احمدی

بیش از ۱۰ ساله که در ایران به عنوان جراح پلاستیک فعالیت دارم و در این مدت چندین عمل زیبایی برای مراجعینی از ایران و سایر کشورها انجام دادم.

با تجربه چندساله‌ای که در انواع عمل‌های جراحی پلاستیک دارم این اطمینان رو بهتون میدم که نتیجه مطلوبتون رو از عمل زیبایی به دست بیارید.

برای این که بهترین نتیجه رو از عمل زیبایی به دست بیارید کلیه مشاوره‌های لازم قبل از عمل خدمتتون ارائه میشه.

در حین مشاوره، عمل‌هایی که مطلوب شماست و نتیجه مورد نظر شما از عمل به صورت کتبی مستندسازی میشه و جراحی زیبایی شما بر اساس همین سند که مورد توافق شما و دکتر احمدی قرار گرفته انجام خواهد شد.

ضمنا عمل جراحی هم در کلینیک‌های خصوصی انجام میشه که کادر مجربی دارن، امکانات روز دنیا رو برای عمل فراهم کردن، تردد کمتر و آرامش بیشتری دارن و هزینه تمام شده در اون‌ها کمتر از بیمارستانه.

بعد از عمل هم بررسی‌ها و مراقبت‌های دوره‌ای لازم در دوره‌ی نقاهت رو در مطب خدمت عزیزان ارائه میدیم.

اگر که به دنبال انجام عمل زیبایی هستید پیشنهاد میکنم ابتدا از راه‌های ارتباطی که در سایت معرفی کردیم با ما تماس بگیرید تا ضمن مشاوره اولیه، نوبت ویزیت حضوری در مطب هم براتون در نظر گرفته بشه.

سوالات متداول

بسته به نوع جراحی که خواهید داشت یک سری آزمایشات پیش از عمل لازم است که نوع آزمایش‌ها در جلسات مشاوره مشخص میشود. به طور مثال برای جراحی پلاستیک در ناحیه سینه، سونوگرافی، برای ناحیه صورت، سیتی اسکن و برای جنیوپلاستی آزمایش رادیوگرافی لازم است. همچنین مشاوره با متخصص قلب برای افراد مسن ضروریست. برای افراد دارای بیماری خاص نیز دریافت مشاوره از متخصص آن بیماری اجباری است.

افرادی که شرایط خاص مثل بیماری‌های پیشرفته قلبی، بیماری‌های تنفسی دارند یا به هر دلیلی داروهای رقیق کننده خون استفاده میکنند به دلیل ریسک بالای جراحی نمیتوانند تحت جراحی پلاستیک قرار گیرند.

هزینه جراحی لیفت صورت و به طور کلی هر عمل زیبایی بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین میشود. از جمله: هزینه بیهوشی، هزینه اتاق عمل، دستمزد جراح، هزینه داروها و میزان سختی عمل. این هزینه برای هر فرد متناسب با عمل‌هایی که انجام میشود متفاوت خواهد بود.

تقریبا تمام عمل‌های زیبایی صورت رو میتونیم به صورت همزمان انجام بدیم به شرط این که تایم بیهوشی و شرایط سلامتی فرد به ما اجازه عمل بدهد.

در این قسمت میتوانید سوالات خود را از دکتر مهدی احمدی بپرسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.