☎️ زمان پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه - ۹ صبح تا ۷ عصر.

عمل کانتوپلاستی یا چشم گربه ای | مزایا و هزینه 1402

عمل چشم گربه ای یا فاکسی آیز
عمل کانتوپلاستی یا چشم گربه ای افتادگی گوشه بیرونی چشم را از بین میبرد و با انجام این عمل چشم کمی بزرگ تر شده و به اصطلاح چشم گربه ای میشود.
فهرست مطالب

عمل کانتوپلاستی یعنی اصلاح وضعیت کانتوس یا گوشه خارجی چشم. در این عمل که معمولا به همراه لیفت آندوسکوپیک شقیقه انجام میشود، گوشه خارجی چشم کشیده شده و چشم حالت کشیده تر و گربه‌ای مانند پیدا میکند.

کانتوپلاستی چیست؟

عمل زیبایی کانتوپلاستی یا چشم گربه ای یک جراحی زیبایی است که با هدف رفع افتادگی گوشه چشم و درشت کردن چشم انجام می‌شود. این جراحی با نام‌های دیگری مثل: فاکسی آیز و عمل درشت کردن چشم و لیفت چشم گربه‌ای نیز شناخته میشود.

تصاویر عمل چشم گربه ای

یکی از درخواست‌ها و سوالات متداول بهجویان عزیز دیدن تصاویری از نتیجه عمل کانتوپلاستی و تصاویر قبل و بعد از عمل چشم گربه ای است.

ما با حفظ حریم خصوصی مراجعه کنندگان سابق، تصاویر قبل و بعد عمل کانتوپلاستی آن‌ها را در وبسایت منتشر نمیکنیم. برخی از افرادی که سابقا برای عمل کانتوپلاستی به ما مراجعه کرده‌اند به طور ارادی و اختیاری تصاویر بعد از عملشان را برای ما ارسال کرده اند.

شما میتوانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی احمدی برخی از تصاویر قبل و بعد عمل چشم گربه ای را ببینید و بعد برای انجام عمل تصمیم بگیرید.

با این حال تصاویر شماتیکی از عمل کانتوپلاستی را در زیر برای شما قرار میدهیم.

عمل چشم گربه ای یا فاکسی آیز
تفاوت کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی

تفاوت کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی چیست؟

عمل بلفاروپلاستی چین و چروک و پف اطراف چشم در ناحیه پلک بالا و پلک پایین را از بین میبرد و در نهایت باعث زیبایی و جوانی در ناحیه پلک‌های بالا و پایین میشود.

اما عمل کانتوپلاستی افتادگی گوشه بیرونی چشم را از بین میبرد، حالت گوشه چشم را تغییر میدهد و با انجام این عمل چشم کمی بزرگتر شده و به اصطلاح چشم گربه‌ای میشود.

بنابراین چیزی به نام بلفاروپلاستی چشم گربه‌ای نداریم و طبق توضیحات بالا، بلفاروپلاستی صرفا آثار پیری و افتادگی را در ناحیه پلک‌های بالا و پایین برطرف می‌کند.

آیا کانتوپلاستی بدون لیفت شقیقه هم قابل انجام است؟

انجام عمل کانتوپلاستی به تنهایی دوام و ماندگاری چندانی نخواهد داشت. دکتر مهدی احمدی عمل کانتوپلاستی را در کنار لیفت شقیقه انجام می‌دهند چون در این حالت عضلات مستقیم به جمجمه بخیه میشود و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

در عمل کانتوپلاستی (اگر بدون لیفت شقیقه انجام شود) فقط پوست کشیده میشود به همین دلیل ماندگاری و دوام پایین خواهد بود. ولی زمانی که کانتوپلاستی همراه با لیفت شقیقه انجام میشود، دوام آن بالاتر و نتایج آن بهتر خواهد بود.

بوتاکس چشم گربه ای چیست؟ آیا کارآمد است؟

در تزریق بوتاکس فقط میتوان کمی دم ابروها را بالا برد و نمیتوانیم حالت چشم را تغییر دهیم. بنابراین توصیه میکنیم اسیر تبلیغات کسانی که ادعا میکنند بوتاکس چشم گربه ای انجام میدهند نشوید.

تزریق ژل و فیلر

اگر مایل به تزریق انواع فیلر و نانوفت به صورت هستید از طریق دکمه زیر برای دریافت نوبت با ما تماس بگیرید:

عمل زیبایی چشم گربه ای در تهران

اگر به دنبال متخصص زیبایی با سابقه بالا و بهترین جراح کانتوپلاستی هستید با ما تماس بگیرید. دکتر مهدی احمدی یکی از بهترین جراحان کانتوپلاستی در تهران است که در سال‌های اخیر تعداد زیادی از این نوع عمل‌ها انجام داده و نتایج بسیار موفقی حاصل شده است.

عوارض عمل زیبایی چشم گربه ای چیست؟

عمل کانتوپلاستی هیچ گونه عوارض از جمله محدود شدن بینایی ندارد. فقط تا سه هفته بعد از عمل به دلیل کشیده شدن چشم‌ها بینایی مقداری کاهش می‌یابد و با بهبود ورم‌ها این مورد نیز برطرف خواهد شد.

هزینه عمل کشیدن چشم یا کانتوپلاستی چقدر است؟

هزینه عمل کانتوپلاستی متناسب با شرایط هر فرد متفاوت خواهد بود. به طور مثال برای بعضی از مراجعین علاوه بر کانتوپلاستی، لیفت شقیقه نیز انجام میدهیم تا نتیجه مطلوب تری حاصل شود. بنابراین هزینه نهایی عمل کانتوپلاستی در جلسه مشاوره با دکتر احمدی مشخص میشود. و به طور کلی عوامل زیر در تعیین هزینه هر جراحی زیبایی موثرند:

  • تجربه و نمونه کارهای موفق جراح
  • تکنیک جراحی
  • هزینه اتاق عمل و بیهوشی
  • هزینه داروها و آزمایش‌های پزشکی

عمل کانتوپلاستی یا چشم شرقی برای چه کسانی مناسب است؟

معمولا دو گروه افراد کاندیدای عمل کانتوپلاستی یا چشم گربه ای هستند.

گروه اول افرادی که به طور مادرزادی یا بر اثر افزایش سن دچار افتادگی گوشه چشم هستند. عمل کانتوپلاستی برای این دسته از افراد جنبه‌ی درمانی دارد.

گروه دوم افرادی هستند که با هدف افزایش زیبایی و جذابیت چهره برای این عمل اقدام میکنند و در نهایت چشمانی بزرگتر و کشیده تر و به اصطلاح گربه‌ای حاصل خواهد شد.

کانتوپلاستی یا چشم گربه ای

چقدر طول می‌کشد تا پس از جراحی کانتوپلاستی نتیجه مشاهده شود؟

با توجه به این که ما عمل کانتوپلاستی یا عمل درشت کردن چشم را از طریق لیفت آندوسکوپیک انجام میدهیم پس از عمل مقداری ورم تجربه خواهید کرد که تا سه هفته زمان برای برطرف شدن ورم‌ها نیاز است. پس از آن به مرور نتایج مطلوب ملموس و قابل مشاهده خواهد بود.

روش مراقبت بعد از عمل کانتوپلاستی در دوران نقاهت چیست؟

پس از اتمام عمل کانتوپلاستی در دوران نقاهت آموزش‌های لازم در مطب دکتر احمدی به شما ارائه میشود. در این دوره انجام اقداماتی از جمله مراقبت از زخم، استفاده از قطره اشک مصنوعی، استفاده از مکمل‌هایی برای کاهش ورم و آنتی بیوتیک‌ها ضروریست.

سوالات متداول عمل کانتوپلاستی یا چشم گربه ای

آیا عمل کانتوپلاستی تاثیری بر بینایی دارد؟

در عمل کانتوپلاستی پس از طی دوره نقاهت هیچ گونه محدودیتی در بینایی تجربه نخواهید کرد.

آیا نتیجه عمل کانتوپلاستی یا چشم گربه ای دائمی است؟

عمل کانتوپلاستی حداقل ۸ تا ۱۰ سال دوام دارد. با افزایش سن، کانتوپلاستی نیز به همراه چهره پیر خواهد شد.

آیا عمل کانتوپلاستی با بیهوشی انجام میشود؟

بله با توجه به این که عمل همراه با لیفت شقیقه است، با بیهوشی کامل انجام میشود.

آیا محتوای این صفحه مفید بود؟
5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک گذاری:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکتر مهدی احمدی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و عضو انجمن بین‌المللی جراحان پلاستیک. انجام انواع جراحی ناحیه صورت و بدن مانند لیفت ناحیه صورت، لیفت شقیقه، لیقت پیشانی، لیفت اندوسکوپیک، رینوپلاستی، جراحی فک و ...

دسته‌ها