☎️ زمان پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه - ۹ صبح تا ۷ عصر.

لیفت صورت بدون جای زخم | بهترین روش لیفت صورت 1402

لیفت اسکارلس صورت یا لیفت بدون جای زخم
لیفت صورت بدون جای زخم یا همان لیفت اِسکارلِس، جدیدترین روش لیفت صورت در دنیاست. در ایران نیز دکتر مهدی احمدی این نوع لیفت را انجام می‌دهند.
فهرست مطالب

لیفت صورت بدون جای زخم

بهترین و مدرنترین روش لیفت صورت در دنیا

لیفت صورت بدون جای زخم یا همان لیفت اِسکارلِس، جدیدترین روش لیفت صورت در دنیاست. بسیاری از جراحان زبردست در آمریکا و اروپا این عمل را انجام میدهند و در ایران افراد معدودی توانایی انجام این نوع جراحی را دارند. در این ویدیو دکتر احمدی توضیحات کاملی در خصوص لیفت اسکارلس صورت و گردن ارائه داده‌اند.

آشنایی با لیفت کلاسیک

لیفت صورت و گردن به صورت کلاسیک دارای برشی از مرز مو به ناحیه جلوی گوش است که تا پشت گردن امتداد پیدا میکند. در لیفت کلاسیک برش‌ها دیده میشوند و این برای کاندیداهای لیفت جذاب نیست.

اگر با جراحی لیفت صورت و انواع آن آشنایی ندارید پیشنهاد میکنیم بعدا مقاله لیفت کامل صورت را هم مطالعه کنید که در آن توضیحات کاملی راجع به لیفت عمقی صورت و گردن و لیفت اندوسکوپیک ارائه شده است.

لیفت اسکارلس یا بدون جای زخم برای چه کسانی مناسب است؟

خانم‌هایی که زیر ۵۵ سال سن دارند یا خانم‌های مسنی که افتادگی پوست آن‌ها کمتر است میتوانند کاندیداهای لیفت صورت و گردن اسکارلس یا بدون جای زخم باشند. در این لیفت جای زخم در ناحیه مو پنهان خواهد بود و دیده نمیشود و جزو عمقی‌ترین لیفت‌هاییست که میتوان در ناحیه صورت انجام داد.

لیفت اندوسکوپیک ناحیه پیشانی و شقیقه که بسیاری از جراحان پلاستیک از جمله دکتر مهدی احمدی در ایران انجام میدهند با ایجاد سه یا چهار برش کوچک در داخل موهای شقیقه و ناحیه پیشانی انجام می‌شود.

لیفت صورت بدون جای زخم یا لیفت اسکارلس صورت

انجام لیفت کل صورت، یعنی زاویه فک، بافت‌های ناحیه کنار لب، و ناحیه لپ، نیازمند عملی بسیار حساس و دقیق و پیچیده است و باید به دست جراحی متخصص و متبحر انجام شود.

در این تکنیک کلیه لیفت‌ها از یک برش چهار تا پنج سانتی در ناحیه داخل موها انجام میشود. یعنی شقیقه و گونه تا ناحیه زاویه فک را ما از این طریق لیفت میکنیم.

لیفت اسکارلس بسیار لیفت بادوامی است و عمقی‌ترین لیفتی است که میتوان در ناحیه صورت انجام داد.

لیفت اسکارلس گردن

در لیفت اسکارلس ناحیه گردن عضلات این ناحیه با یک برش داخل موهای ناحیه گردن، پشت گردن و امتداد کوتاهی به برش پشت گوش بدون دیده شدن اسکار انجام میشود.

لیفت اسکارلس برای چه کسانی مناسب نیست؟

لیفت بدون جای زخم برای افرادی که پوست خیلی شل و آویزانی دارند مناسب نیست. اما برای کسانی که افتادگی عضله دارند حتما میتوان از این روش استفاده کرد.

آثار لیفت اسکارلس

این لیفت بسیار لیفت بادوامی است و بخوبی زاویه فک و گردن را تعریف میکند. لیفت اسکارلس حتی شلی عضلات در ناحیه پایینتر از چین گردن را نیز اصلاح میکند.

هزینه جراحی لیفت صورت بدون جای زخم یا لیفت اسکارلس صورت

هزینه نهایی جراحی لیفت اسکارلس صورت و گردن در جلسه مشاوره حضوری قبل از عمل مشخص و به شما اعلام میشود.

پارامترهایی که در محاسبه هزینه جراحی لیفت اسکارلس دخیل هستند عبارت‌انداز:

۱. هزینه و دستمزد جراح.

۲. هزینه مرکز جراحی.

۳. هزینه بیهوشی.

۴. هزینه داروها.

۵. هزینه آزمایش‌های پزشکی.

هزینه، تنها پارامتر مهم در انتخاب بهترین جراح پلاستیک نیست. تجربه پزشک، راحتی شما با او و تخصص پزشک بسیار عواملی مهمی هستند.

چرا که شما بدن خود را که ارزشمندترین دارایی شماست در اختیار جراح قرار می‌دهید.

آیا محتوای این صفحه مفید بود؟
2/5 - (3 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکتر مهدی احمدی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و عضو انجمن بین‌المللی جراحان پلاستیک. انجام انواع جراحی ناحیه صورت و بدن مانند لیفت ناحیه صورت، لیفت شقیقه، لیقت پیشانی، لیفت اندوسکوپیک، رینوپلاستی، جراحی فک و ...

دسته‌ها