☎️ زمان پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه - ۹ صبح تا ۷ عصر.

لیفت سانترال لب | بالا کشیدن لب با ماندگاری بالا

لیفت سانترال لب
لیفت سانترال لب با هدف کاهش فاصله لب بالا با بینی انجام میشود و در نتیجه آن قرمزی لب بالا افزایش یافته و چهره کیوت‌تری حاصل میشود.
فهرست مطالب

لیفت سانترال لب یا central lip lift عملیست که با هدف کاهش فاصله لب بالا با بینی انجام میشود و در نتیجه آن قرمزی لب بالا افزایش یافته و چهره جذاب‌تر و به اصطلاح کیوت‌تری حاصل میشود. دکتر مهدی احمدی فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران سابقه چندین ساله در زمینه عمل لیفت سانترال لب دارند. در این ویدیو توضیحات کاملی در خصوص لیفت سانترال لب ارائه شده است.

لیفت سانترال لب چیست؟

لیفت سانترال لب با هدف کاهش فاصله بین لب و بینی انجام میشود. در این جراحی مقداری از پوست و عضله از ناحیه زیر بینی حذف میشود تا لب به سمت بالا برگشته و در نهایت فاصله بین لب و بینی کم شود.

در نتیجه این عمل، علاوه بر کاهش فاصله بین لب و بینی، قسمت میانی لب بالا هم کمی حجیم تر از قبل دیده میشود.

لیفت سانترال لب با نام‌های دیگری مثل عمل بالا کشیدن لب یا حجیم کردن لب نیز شناخته می‌شود.

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب برای چه کسانی مناسب است؟

انجام جراحی لیفت سانترال لب برای همه ممکن نیست. افرادی که فاصله بین لب و بینی آن‌ها بین ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر باشد و موقع خنده لبخند لثه‌ای نداشته باشند میتوانند تحت جراحی لیفت سانترال لب قرار گیرند.

لیفت سانترال لب برای افرادی که کاندیدای جراحی زنانه سازی صورت هستند نیز معمولا پیشنهاد می‌شود.

حساسیت عمل لیفت لب

عمل لیفت لب یا لیفت سانترال لب با توجه به اِسکاری که ممکن است ایجاد کند عمل بسیاری حساسی محسوب میشود. جراح زیبایی نباید در برداشتن عضله و پوست زیاده روی کند و بالعکس. فاصله لب و بینی باید به میزان استاندارد کم شود تا اِسکار در حد ممکن پنهان باقی بماند.

نکته: منظور از اِسکار همان جای زخم یا محل جوش خوردن زخم‌هاست.

دوره نقاهت عمل لیفت سانترال لب

دوره نقاهت لیفت سانترال لب، یک مرحله حیاتی و حساس بعد از انجام عمل جراحی است و در این مدت مراقبت‌ها باید مطابق دستورات پزشک انجام شود تا بتوانید بهترین نتیجه را از عمل لیفت لب دریافت کنید.

پس از گذشت یک تا دو ماه از جراحی به مرور فاصله بین لب و بینی کم شده و تثبیت میشود. در این مدت باید از پمادهای ضداسکار استفاده کنید و تا شش ماه نیز از اشعه آفتاب دوری کنید. ضمنا باید به مراقبت‌های دندانی و خواب و استراحت کافی هم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

کلیه مراقبت‌های لازم برای دریافت بهترین نتیجه از عمل لیفت سانترال لب از جمله محدودیت‌ها در مصرف غذا و نوشیدنی، رعایت موارد بهداشتی، مصرف داروها و … در مطب دکتر مهدی احمدی به شما آموزش داده میشود.

با رعایت این موارد با آرامش و اطمینان کامل به نتایج مطلوب خود از عمل لیفت سانترال لب خواهید رسید.

عوارض عمل لیفت سانترال لب

عمل لیفت لب مانند هر عمل جراحی دیگری میتواند عوارضی داشته باشد.

خوشبختانه با رعایت اصول و نکات لازم و با تجربه‌ای که دکتر مهدی احمدی در زمینه لیفت سانترال لب دارد عمل بدون هیچگونه مشکل و عوارضی انجام میشود.

برخی از عوارض احتمالی ممکن است به دلیل عدم رعایت دستورات لازم بعد از عمل پیش بیاید.

عوارض جزئی مثل تورم و کبودی در منطقه لب، درد و ناراحتی موقت در محل جراحی و عفونت که به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی توسط بیمار ممکن است حاصل شود همگی تحت نظر جراح قابل برطرف شدن است.

برای کاهش ریسک عوارض و بروز مشکلات پس از عمل، مهم است که بیمار به دقت دستورات و توصیه‌های پزشک پس از عمل را رعایت کند و در صورت بروز هر گونه ناراحتی یا مشکلات غیرمعمول، به پزشک معالج خود اطلاع دهد تا به موقع مراقبت‌های لازم انجام شود.

تصویر قبل و بعد از لیفت سانترال لب

همانطور که در این تصویر مشاهده میکنید، بعد از عمل لیفت لب، فرم جذاب تری در ناحیه لب حاصل شده است. با بالا کشیدن لب، فاصله بین لب بالا و بینی کم شده و لب حالت حجیم تر و زیباتری به خود گرفته است.

قبل و بعد لیفت سانترال لب

نمونه کارهای دکتر مهدی احمدی از لیفت سانترال لب

قطعا هر شخصی که کاندیدای جراحی پلاستیک باشد، قبل از اقدام برای عمل تقاضای مشاهده نمونه کارهای جراح خود را دارد. دکتر مهدی احمدی یکی از بهترین جراحان لیفت لب در تهران است که تعداد زیادی از نمونه کارهای او در اینستاگرام قابل مشاهده است.

در جلسات مشاوره قبل از عمل در مطب دکتر مهدی احمدی، نمونه عمل‌های لیفت لب و تصاویر قبل و بعد لیفت لب را به شما نشان میدهیم تا با خیال راحت برای جراحی آماده شوید.

آیا محتوای این صفحه مفید بود؟
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکتر مهدی احمدی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و عضو انجمن بین‌المللی جراحان پلاستیک. انجام انواع جراحی ناحیه صورت و بدن مانند لیفت ناحیه صورت، لیفت شقیقه، لیقت پیشانی، لیفت اندوسکوپیک، رینوپلاستی، جراحی فک و ...

دسته‌ها