☎️ زمان پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه - ۹ صبح تا ۷ عصر.

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی
رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی هارمونی صورت و تناسب بینی را افزایش میدهد. همچنین میتواند با رفع ساختار بینی باعث بهبود تنفس ناقص شود.
فهرست مطالب

رینوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی، راینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی، هارمونی صورت و تناسب بینی را افزایش میدهد. همچنین میتواند با رفع ساختار بینی باعث بهبود تنفس ناقص شود.

جراحی بینی به عنوان جراحی پایه در اصلاح فرم صورت یا تغییر چهره شناخته میشود. به خاطر این که سانتر یا مرکز چهره است و هر تغییری در ناحیه بینی میتواند کل اِلمان‌های صورت را دستخوش تغییر کند.

عمل زیبایی بینی برای چه کسانی مناسب است؟

راینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی در درجه اول برای کسانی استفاده می‌شود که ایراد قابل رفعی در فرم ظاهری بینی دارند. ایراداتی مانند: قوز بینی، انحراف بینی، افتادگی نوک بینی، پهنی بیش از حد بینی، یا مشکلات انحراف تیغه بینی که باعث اختلال تنفسی می‌شود.

افرادی که بینی صاف و بدون قوز دارند و اصولا ساختار بینی آن‌ها ایراد واضحی ندارد، اما فرم بینی آن‌ها با چهره‌شان تناسب چندانی ندارد هم میتوانند کاندیدای جراحی رینوپلاستی باشند.

خانم‌هایی با بینی زمخت و آقایانی که میخواهند چهره ظریف‌تری داشته باشند نیز کاندیدای مناسب برای جراحی زیبایی بینی هستند.

کاربردهای عمل رینوپلاستی

تنظیم اندازه بینی متناسب با صورت.

اصلاح بینی کج، گرد، بلند، کوچک یا نامتناسب.

تنظیم سوراخ بینی (سوراخ‌های بینی بزرگ، پهن یا رو به بالا).

اصلاح نوک بینی بزرگ، آویزان یا رو به بالا.

اصلاح عدم تقارن بینی.

اصلاح انحراف تیغه بینی.

رفع اختلال تنفسی.

جراحی بینی اولیه و ثانویه

در جراحی بینی اولیه، فرد قبلا جراحی بینی نداشته و مشکلات بینی معمولا خدادادی یا سرشتی است. در جراحی بینی اولیه، دست جراح باز است تا بتواند بدون اینکه غضروف‌های بینی، ساختار بینی و استخوان‌های بینی دستخوش تغییر شده باشند، تغییرات مورد نظر را اعمال کند.

رینوپلاستی ثانویه یا جراحی بینی ثانویه به جراحی‌ای گفته می‌شود که فرد قبلا جراحی شده و به هر دلیلی جراحی بینی ناموفق بوده است. در این شرایط ما از طریق یک جراحی مجدد، ایرادات بینی را برطرف میکنیم.

کاربرد جراحی بینی ثانویه چیست؟

رفع مشکل تنفسی، رفع انحراف بینی، اصلاح تیغه بینی که بیش از حد خوابیده است، اصلاح تیغه بینی که قوز بیش از حد دارد، اصلاح انحراف نوک بینی، رفع پینچی و تورفتگی بینی.

جراحی بینی ثانویه یا ترمیمی، به مراتب سخت تر و چالش برانگیز تر است چرا که جراح باید در لحظه ایرادات را تشخیص و برطرف کند.

تفاوت جراحی بینی اولیه و ثانویه – منابع غضروف در جراحی بینی ثانویه

فرق بین جراحی بینی اولیه و ثانویه این است که در جراحی بینی اولیه برای فرم دادن بینی، ما اسکلت بینی را تغییر میدهیم. یعنی پوست و لایه زیر جلدی و عضلات سطحی صورت که روی بینی را پوشانده‌اند کنار میزنیم، و بعد اسکلت بینی را که شامل بخش استخوان و غضروفی است ترمیم میکنیم.

برای این اصلاح فرم ما گاها نیازمند غضروف هستیم. در جراحی بینی اولیه ما از غضروف یا کارتیلیج تیغه بینی استفاده میکنیم تا بتوانیم فرم دهی بینی را با استفاده از بخیه ها و کات هایی که به غضروف میدهیم ایجاد کنیم.

ولی در بینی ثانویه منبع اصلی غضروف که غضروف تیغه بینی هست از دست رفته و معمولا جراح قبلی این منابع را استفاده کرده است.

منابع دیگر غضروف در بدن، گوش و غضروف دنده هست و برای اصلاحات مهم ساختاری و غضروف هایی که قرار است ساختار بینی را حفظ کنند، بهترین غضروف، غضروف دنده افراد است. بنابراین از دنده فرد بهجو استفاده میکنیم تا بتوانیم بازسازی را انجام دهیم.

منبع دیگر غضروف که در مقالات علمی هم به آن اشاره شده است، غضروف های اشعه دیده هستند. غضروف هایی که از فرد دیگری اهدا شده، سلول های آن کشته شده و از بین رفته و اکنون قابل استفاده است. در مقالات متعددی کارکرد درست این غضروف ها اثبات شده اما هیچ گاه از لحاظ عملکرد، دوام و ماندگاری، به پای غضروف زنده خود فرد که از بافت دنده یا از بافت گوش گرفته میشود نمیرسد.

بنابراین همیشه بهترین منابع برای بازسازی بینی، غضروف دست اول و زنده خود فرد است که منبع اصلی آن در غضروف جدار قفسه سینه در دنده است. و منبع دوم آن برای اصلاح ناهمواری های بینی (غضروف هایی که به صورت ساختار اصلی بینی استفاده نمیشوند)، غضروف گوش خود فرد هست.

نقش رینوپلاستی در جراحی ترکیبی ناحیه صورت

حُسن جراحی های دکتر احمدی این است که میتواند به صورت ترکیبی با سایر لیفت ها انجام شود تا بتوانیم در فردی که چهره زمختی دارد عمل ظریف کردن چهره را انجام دهیم.

در جراحی بینی که ما انجام می‌دهیم، توجه به بقیه ارکان صورت و ایجاد یک ساختار متناسب در ناحیه صورت مد نظر قرار میگیرد. بنابراین معمولا جراحی رینوپلاستی را به صورت ترکیبی با سایر جراحی های صورت مثل لیفت اندوسکوپیک شقیقه و پیشانی یا لیفت صورت و گردن انجام میدهیم، تا چهره فرد بهجو را برای رسیدن به هارمونی ایده‌آل بازطراحی یا دیزاین کنیم.

رینوپلاستی میتواند با جراحی های دیگری مثل تراش استخوان ابرو، تراش استخوان فک و بعضا تراش استخوان گونه انجام شود.

در آقایان میتوان رینوپلاستی را با جراحی پیشانی ناندرتال ترکیب کرد تا بتوانیم به قسمت فوقانی و میانی چهره فرم مناسبی ببخشیم.

بیهوشی در عمل زیبایی بینی | آیا رینوپلاستی درد دارد؟

عمل جراحی راینوپلاستی با بیهوشی عمومی و در شرایط اتاق عمل مجهز انجام میشود. بعد از جراحی بینی اولیه معمولا بهجو ۲ تا ۳ ساعت بستری میشود. درد بعد از رینوپلاستی، درد شدیدی نخواهد بود. با این حال احساس پری و احساس درد و فشار در ناحیه وسط صورت خواهید داشت. و این احساس درد نهایتا تا دو شب بعد از جراحی ادامه پیدا میکند و بعد هم از بین خواهد رفت.

دوره نقاهت عمل رینوپلاستی | رفع ورم و کبودی عمل بینی چقدر طول میکشد؟

جراحی زیبایی بینی جزو عمل‌های زیبایی کم نقاهت است. ورم و کبودی اولیه در حد حداکثر یک هفته تا ده روز اتفاق می‌افتد.

استفاده از تامپون بینی بعد از عمل رینوپلاستی

ما معمولا یک تامپون داخل بینی تعبیه میکنیم و بعد از ۲۴ ساعت آن را خارج میکنیم. بعد از رینوپلاستی تنفس طبیعی خواهید داشت و در مواردی هم میشود از تامپون استفاده نکرد.

ولی اصراری روی گذاشتن یا نذاشتن تامپون نباید داشت و در نهایت باید تصمیم گیری برای استفاده از تامپون بینی در اتاق عمل بر مبنای تغییراتی که حین جراحی اعمال شده است انجام شود.

گچ بینی چه مدت بعد از عمل برداشته میشود؟

گچ بینی که حین عمل جراحی استفاده میشود هم معمولا ۱۰ روز تا نهایتا دو هفته بعد از جراحی خارج میکنیم و به جای آن از چسب بینی استفاده میکنیم. چسب بینی بسته به ورمی که دارید و تغییراتی که در بینی داده ایم و نیز اولیه یا ثانویه بودن جراحی، بین یک ماه تا دو ماه روی بینی باقی خواهد ماند.

ورم بینی بعد از عمل رینوپلاستی

در نظر داشته باشید که در جراحی رینوپلاستی ورم بینی دیر از بین میرود. هر چه بینی گوشتی تر و ضخامت پوست یا ضخامت بافت زیر جلدی بینی بیشتر باشد ورم به مدت بیشتری باقی خواهد ماند. حداقل زمانی که باید صبر کرد تا بینی به فرم نهایی خود برسد بین ۹ ماه تا یک سال است. در برخی موارد بینی سه تا نه ماه ورم دارد و از ماه دهم به مرور ورم ها برطرف شده و فرم بینی بهتر میشود.

نکاتی که باید قبل از تصمیم به عمل بینی در نظر داشته باشید

هر گونه تصمیم برای جراحی پلاستیک کاملا شخصی است و شما باید این کار را به خاطر خودتان انجام دهید نه برای برآورده کردن خواسته‌های دیگران یا تلاش برای مقایسه خود با یک تصویر ایده‌آل.

به هر حال اگر شرایط زیر را دارید میتوانید کاندیدای جراحی رینوپلاستی شوید:

رشد صورت شما کامل شده باشد.

از نظر جسمی سالم باشید.

در هفته‌های منتهی به عمل سیگار نکشید.

با دید مثبت و واقع‌گرایانه اقدام به جراحی پلاستیک کنید.

انواع سبک بینی | کدام نوع بینی برای رینوپلاستی مناسب است؟

ما سه سبک بینی داریم.

۱- بینی های غضروفی استخوانی: یعنی بیشتر ناهمگونی و ناهمواری و مشکلاتی که هست در ساختار غضروفی استخوانیست و پوست بینی نازک است.

۲- بینی هایی که در ضخامت چربی و بافت زیر جلد مشکل دارند.

این دو دسته یعنی بینی های غضروفی استخوانی و بینی هایی که ضخامت بافت چربی آن‌ها زیاد است و به اصطلاح fleshy و گوشتی هستند، کیس های بسیار مناسبی برای رینوپلاستی هستند.

۳- بینی‌های پوست کلفت: کسانی که پوست پرتقالی و ضخیم دارند (منافذ بزرگ و عمیق در پوست دارند) مواردی هستند که پاسخ به درمان خوبی ندارند. در این موارد باید بسیار محافظه کارانه و فقط در جهت رفع ایراد و بدون اصرار برای کوچک کردن بینی، جراحی انجام شود. بخاطر این که ممکن است بعدها بینی دچار عوارضی مانند بدشکلی شود که اصلاح آن راحت نخواهد بود.

باورهای غلط در مورد عمل زیبایی بینی

چنین چیزی صحت ندارد. اگر ساختار درست به بینی داده شود، بینی ساختار خودش را در طول زمان حفظ خواهد کرد. بعد از رینوپلاستی باید حداقل یک سال صبر کنید تا زیبایی بینی تثبیت و نتایج پایدار حاصل شوند.

این هم یک باور اشتباه است. از هر ۱۵ تا ۲۰ جراحی بینی ممکن است یک مورد یا دو مورد نیازمند کارهای ترمیمی بعد از یک سال باشند. ترمیم، فرآیندی است که در جراحی های پلاستیک کاملا تعریف شده است. بینی یک عضو داینامیک و پویاست و ممکن است ایراداتی در سیر تکامل و بهبود فرد و از بین رفتن ورم دیده شود که بعد از یک سال نیازمند ترمیم مجدد باشد.

ما در جراحی بینی برای کاهش ورم بینی در نقاط مشخصی از آنزیم های تزریقی استفاده میکنیم. این آنزیم‌ها به جراح کمک میکنند تا بتواند از ورم های موضعی که کار را به سمت تخریب پیش میبرند جلوگیری کند. اما کوچک کردن بینی با آنزیم میتواند ضررهای جبران ناپذیری را به ساختار اسکلتی و غضروفی بینی بزند و جراحی را ناممکن کند.

چیزی به نام لیفت بینی با نخ نداریم. نخ های لیفت که امروزه استفاده می‌شوند (بعضا داخلی بینی هم استفاده می‌شوند)، نخ های کاد و کادسترو و خاردار سه بعدی و چهار بعدی و هفت بعدی هستند (لیفت دوبل نخ بینی و …).

این ها نخ های قابل جذبی هستند که در ساختار تیغه بینی و در ناحیه پوست بینی استفاده میشوند. کمترین ضرر نخ بینی این است که هیچ فایده ای ندارد!

نخ بینی عوارض جبران ناپذیری از جمله فیبروز ، چسبندگی ساختار های داخلی بینی و بد شکلی های ماندگار دارد. بنابراین به هیچ وجه توصیه نمیکنیم.

باور غلط دیگر در مورد جراحی بینی این است که هر فردی با هر تخصصی صرف این که خود را جراح زیبایی میداند، میتواند جراحی بینی انجام دهد. به هیچ وجه! جراحی پلاستیک بینی یک جراحی فوق تخصصی است.

در درجه اول جراحان فوق تخصص پلاستیک و زیبایی و بعد جراحان گوش و حلق و بینی که در این زمینه دانشی کسب کرده‌اند و بر آناتومی بینی مسلطند، مجاز به جراحی بینی هستند. سایر جراحان و احتمالا پزشکان غیرجراح در این زمینه صاحب نظر نبوده و میتوانند صدمات جبران ناپذیری برای شما ایجاد کنند.

باور غلط دیگری که سندیت ندارد این است که می‌شود تمام مشکلات بینی را با استفاده از فیلر یا لیکوئید راینوپلاستی حذف کرد یا از بین برد!

راینوپلاستی بر مبنای فیلر یا اصلاح فرم بینی بر مبنای فیلر امری شناخته شده در دنیای جراحی پلاستیک است. البته خطرات و عوارضی هم دارد و باید در دست فرد با تجربه که میتواند جراحی بینی انجام دهد و ساختار عروقی بینی را به طور کامل میشناسد باید انجام شود.

چرا که ممکن است یکی از شریان های اصلی بینی با فیلر بسته شده و عوارض جبران ناپذیری مثل نکروز پوستی، نکروز نوک بینی و کوری را به دنبال داشته باشد.

چون این ناحیه با عروق داخل جمجمه، چشم و مغز ارتباط دارد و باید با ملاحظات بسیار بالایی انجام شود. فقط و فقط در جهت این که در نهایت یک مقداری تیغه بینی را فرم بدهیم و قوزها را برداریم و یا فرورفتگی‌های مختصر را برطرف کنیم.

فیلر ابزاریست در دست جراح با تجربه. بنابراین لیکویید رینوپلاستی یا رینوپلاستی بر مبنای فیبلر، بدون تخصص کافی، میتواند در آینده بر فرم بینی تاثیرات و عوارض جبران ناپذیری داشته باشد.

هزینه رینوپلاستی چقدر است؟

میانگین هزینه جراحی بینی در آمریکا ۵۴۸۳ دلار است.

هزینه جراحی بینی در ایران با توجه به میزان تخصص و اعتبار جراح متفاوت است.

به طور کلی پارامترهای زیر در مشخص شدن هزینه جراحی رینوپلاستی موثرند:

هزینه بیهوشی.

هزینه مرکز جراحی.

هزینه آزمایش‌های پزشکی.

دستمزد جراح.

هزینه داروها.

عمل تیپ پلاستی چیست؟

مشاوره عمل زیبایی بینی

اولین و مهمترین قدم در جراحی بینی دریافت مشاوره قبل از عمل است.

مشاوره در مطب دکتر مهدی احمدی انجام میشود و شرایط شما در جلسه مشاوره به دقت آنالیز میشود تا بهترین عمل جراحی ممکن برای شما اتفاق بیفتد.

در جلسه مشاوره به موارد زیر دقت کنید:

هدف خود از جراحی بینی که میتواند مشکل تنفسی یا زیبایی باشد را به درستی و صادقانه بیان کنید.

در مورد شرایط پزشکی خود، آلرژی، بیماری‌های قبلی و مصرف داروهای خاص با دکتر صحبت کنید.

در مورد میزان مصرف الکل و استعمال دخانیات صادقانه با دکتر صحبت کنید.

دکتر احمدی نیز در جلسه مشاوره شرایط عمومی سلامتی شما را آنالیز میکند.

با آنالیز دقیق چهره شما، گزینه‌های موجود برای تغییر شکل بینی را به شما معرفی کرده و تصاویر قبل از عمل شما ثبت میشوند.

دکتر احمدی کلیه اقدامت لازم قبل و بعد از عمل و نحوه مراقبت بعد از عمل را در جلسه مشاوره با شما مطرح میکند تا بهترین نتیجه از جراحی بینی حاصل شود.

سعی کنید در جلسه مشاوره صادقانه به تمامی سوالات دکتر احمدی پاسخ دهید.

ضمنا اگر اضطراب و نگرانی بابت نتیجه عمل دارید و یا استرس قبل از عمل را تجربه میکنید با دکتر مطرح کنید تا استرس شما به حداقل ممکن برسد.

جراحی ترکیبی ناحیه صورت

در بسیاری از موارد، مراجعه‌کنندگان عزیز خواهان انجام چند جراحی زیبایی به صورت همزمان در ناحیه صورت هستند. در صورتی که زمان جراحی طولانی نشده و پیچیدگی عمل ترکیبی بیش از حد نباشد، میتوان چند جراحی زیبایی در ناحیه صورت را به صورت همزمان انجام داد.

به طور مثال میتوانید در کنار جراحی رینوپلاستی، انواع لیفت در ناحیه صورت مانند لیفت صورت، لیفت شقیقه، لیفت پیشانی و یا سایر انواع جراحی زیبایی مانند کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی را نیز داشته باشید.

ریسک و عوارض جراحی رینوپلاستی

به طور کلی هر عمل زیبایی اگر توسط فرد غیرمتخصص و در مرکز جراحی نامعتبر انجام شود با عوارض و خطراتی همراه خواهد بود.

خوشبختانه دکتر مهدی احمدی با تجربه بالا در جراحی پلاستیک و داشتن نمونه کارهای موفق و نیز بهره‌گیری از کلینیک فوق تخصصی جراحی، میزان ریسک و عوارض عمل زیبایی بینی را به صفر رسانده‌اند.

بهتر است بدانید اگر جراحی رینوپلاستی توسط افراد غیرمتخصص و کم تجربه انجام شود احتمال تجربه عوارض زیر بالا خواهد بود: (لازم به ذکر است بعضی از عوارض زیر طبیعی بوده و به مرور برطرف میشوند)

  • شایع‌ترین عوارض بعد از عمل بینی تورم، کبودی، خونریزی جزئی و تغییر رنگ موقت پوست است.
  • به ندرت، برخی از بیماران ممکن است خونریزی‌های جدی بینی را تجربه کنند که نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد.
  • اگر برش بینی در حین بهبود تمیز نگه داشته نشود، عفونت نیز ممکن است.
  • یک عارضه بالقوه جدی‌تر عمل بینی، انسداد بینی است، اگرچه این موضوع تهدید کننده زندگی نیست.

سایر عوارض احتمالی عمل زیبایی بینی:

  • امکان نیاز به جراحی ترمیمی مجدد.
  • خطرات و عوارض بیهوشی.
  • تغییر در احساس پوست (بی حسی یا درد).
  • دشواری در تنفس.
  • بهبود ضعیف زخم یا اسکار.
  • ظاهر نامطلوب و عدم تقارن بینی.

چگونه برای جراحی رینوپلاستی آماده شویم؟

با توجه به شرایط شما ممکن است دکتر احمدی آزمایش هایی پیش از عمل تجویز کنند.

ممکن است به تجویز دکتر مصرف برخی داروها را قطع یا شروع کنید.

از مصرف آسپیرین، داروهای ضدالتهابی و مکمل‌های گیاهی خودداری کنید زیرا میتواند باعث افزایش خونریزی شود.

حتماً ترتیبی بدهید که شخصی شما را در رفتن به کلینیک جراحی و برگشتن از آن همراهی کند و حداقل شب اول بعد از عمل در کنار شما بماند.

مراحل عمل زیبایی بینی

مرحله ۱. بیهوشی: با حضور و مشورت متخصص بیهوشی، وارد بیهوشی خواهید شد.

مرحله ۲. برش: برش‌های ایجاد شده در داخل بینی پنهان میشوند. از طریق برش، پوستی که استخوان‌ها و غضروف‌های بینی را میپوشاند به آرامی بالا میرود و دسترسی برای تغییر شکل بینی را فراهم میکند.

مرحله ۳. تغییر شکل و ساختار بینی: بینی بیش از حد بزرگ ممکن است با برداشتن غضروف و استخوان کوچک شود. گاهی نیز جراح نیاز به اضافه کردن پیوند غضروف دارد.

مرحله ۴. اصلاح سپتوم انحرافی: اگر سپتوم انحراف داشته باشد جراح آن را صاف میکند تا برآمدگی داخل بینی کاهش و تنفس راحت تر شود.

مرحله ۵. بستن برش: پس از تراشیدن ساختار زیرین بینی، برش ها بسته میشوند. تا زمانی بهبودی کامل و اصلاح ساختار، آتل بر روی بینی باقی میماند.

انیمیشن مراحل جراحی رینوپلاستی

اگر تصمیم به جراحی رینوپلاستی گرفته‌اید، پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با این عمل زیبایی، انیمیشن زیر را مشاهده کنید. در این انیمیشن مراحل جراحی رینوپلاستی به خوبی به تصویر کشیده شده است.

مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی – بعد از جراحی بینی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

در این قسمت کارهایی که باید در طول دوره ریکاوری انجام دهید (و یا اجتناب کنید) تا تورم را کاهش دهید، آورده شده است:

  1. برای کمک به کاهش تورم و جلوگیری از آسیب به بینی، به پشت بخوابید.
  2. استفاده از کمپرس‌های خنک یا کیسه‌های یخ در ۴۸ ساعت اول. توجه کنید که استفاده بیش از حد از کیسه یخ میتواند از بهبودی جلوگیری کند.
  3. در روزها و هفته‌های اول بعد از عمل زیبایی بینی، از یک رژیم غذایی حاوی غذاهای نرم مثل آبگوشت کم نمک یا یک سوپ خانگی سبک یا سس سیب، پوره سیب زمینی یا سایر غذاهای نرم و ملایم استفاده کنید.
  4. به مدت یک هفته از غذاهای تند یا شور خودداری کنید. زیرا آن‌ها می‌توانند تورم و کبودی را افزایش دهند.
  5. برای یک یا دو ماه اول از عینک استفاده نکنید.
  6. سعی کنید از عطسه کردن خودداری کنید. اگر مجبور به انجام این کار هستید، پزشکان توصیه می‌کنند با دهان باز عطسه کنید.
  7. پانسمان خود را خشک نگه دارید. یک گچ مرطوب می‌تواند باعث تحریک و خارش پوست شود.
  8. در چند هفته اول از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
  9. حداقل تا سه ماه از ورزش‌هایی که ممکن است به بینی شما ضربه وارد شود دوری کنید.

اگر سوالی در زمینه انواع عمل‌های زیبایی دارید میتوانید در زیر از طریق بخش کامنت بپرسید یا از طریق راه‌های ارتباطی زیر نوبت مشاوره دریافت کنید.

همچنین میتوانید سوالات متداول در مورد عمل زیبایی را مطالعه کنید.

آیا محتوای این صفحه مفید بود؟
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری:

6 پاسخ

  1. سلام دکترجان من سربینی گوشتی قلقلی دارم داخل بینیم انتهاش انگار سوراخش تنگ شده و تنفس بسختی انجام میشه میگن پلیپ داری میشه هم اینو و هم نوک بینیمو تغییر داد بدون خطا و ایراد….

    1. درود بر شما – در صورت تمایل میتونید از طریق فرم تماس یک وقت مشاوره دریافت کنید تا دکتر به صورت حضوری در مطب مشکل شما رو بررسی کنند.

      1. سلام وقتتون بخیر
        دکتر احمدی بینی آسیایی هم جراحی میکنن؟
        من راهم دوره اگه امکان داره جواب سوالم رو بدید تا بیام تهران ممنون🙏🏻

        1. درود بر شما. لطفا به واتسپ ما پیام بدید و عکس بینی رو بفرستید. همکارانم ابتدا به صورت آنلاین بهتون مشاوره میدن و بعدش میتونید حضوری تشریف بیارید. شماره واتسپ: ۰۹۳۵۸۲۵۷۲۹۷

  2. با سلام و روز بخیر. آقای دکتر جهت ویزیت و عمل زیبایی بینی جزیره کیش هم تشریف دارن؟

    1. درود بر شما.
      کلیه عمل‌های زیبایی دکتر مهدی احمدی در شهر تهران انجام میشه.
      جهت دریافت مشاوره اولیه میتونید با شماره تماس ۰۲۱۸۸۷۷۳۷۷۴ تماس بگیرید تا مشاوره و هماهنگی‌های لازم باهاتون انجام بشه.
      از همراهی شما ممنونیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکتر مهدی احمدی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و عضو انجمن بین‌المللی جراحان پلاستیک. انجام انواع جراحی ناحیه صورت و بدن مانند لیفت ناحیه صورت، لیفت شقیقه، لیقت پیشانی، لیفت اندوسکوپیک، رینوپلاستی، جراحی فک و ...

دسته‌ها